הליו רוביצל יתדה | Villa

 וילות יוקרה מושלמות לחופשות קבוצתיות פשוט בגלל המיקום, התפאורה והמאפיינים, כמו גם השירות, המרחבים המשותפים והפרטיות. נקודת יתרון נוספת היא מספר חדרי השינה, עם וילות המתהדרות בין ארבעה חדרים לסביבות תשעה, כמו גם סוויטות משפחתיות עם חדרים לילדים בחלק מהווילות. החדשות הטובות לקבוצות קטנות יותר הן שניתן להזמין וילות למספר מסוים של חדרים, גם אם זה פחות ממספר חדרי השינה הכולל בוילה. כלומר חמישה או שישה חדרים, למשל, ניתן להזמין בוילה עם שבעה חדרי שינה. נוסף על כך, ניתן להגדיר מחדש חדרי שינה רבים בווילה עם מיטות טווין או קינג סייז, מה שמציע גמישות רבה יותר עם סידורי שינה.

 דרך מצוינת לוודא שכולם בעניינים ולשמור על זרימת מידע טובה היא להגדיר צ'אט קבוצתי. WhatsApp, Line, Viber ו-Facebook Messenger מעולים בשביל זה. זה באמת יכול לעזור בקבלת החלטות מהירות ולענות על כל שאילתה של אחרים.

 מביטוח נסיעות ועד ויזות, טיסות והסעות לשדה התעופה, כמו גם התניידות ברגע שאתה מגיע, יש לסדר את פרטי הנסיעה המעשיים. כך, חופשת הווילה שלכם תתנהל בצורה חלקה ותוכלו להירגע, בטוחים בידיעה שהלוגיסטיקה הזו כבר מסודרת. זה יכול להיות רעיון טוב ליצור רשימת בדיקה ועל זה, אתה יכול להוסיף כל הצעה, כגון איזה בגדים להביא, על סמך הפעילויות שתעשה בזמן שאתה לא.

 לפני זמן לא רב, חופשה יוקרתית הייתה לעתים קרובות על אורחים שיוצאים מחוץ לאזור הנוחות שלהם וחווית חופשה שעברה מעל ומעבר לחיי היומיום שלהם. חשבו על מחוות מופרזות, רשמיות מעודנת, ובמקרים רבים, פינוק יתר בסגנון אוונגרד.

 מהר קדימה עד עכשיו והיוקרה הוגדרה מחדש כדי ליצור משיכה מודרנית לנוסעים המתמצאים של היום. וילות נופש יוקרתיות מוכיחות את עצמן כמחליפות משחקי אירוח הן עבור נופשים והן עבור הבעלים, ועושות הבדל גדול לענף הנסיעות ולמשיכה של נקודות חמות של וילות יוקרתיות כמו באלי היפה והאיים הטרופיים של תאילנד.

 שהייה בוילת נופש פרטית משלך, עם גישה לכל המתקנים כל הזמן פירושה שאתה יכול לעקוב אחר אורח חיי החג שלך; לעשות מה שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה. פרטיות מוחלטת רק מוסיפה לתחושת החופש הזו, בין אם זה טבילה בבריכה בחצות או תיעול הנודיסט הפנימי שלך. גם בעלי וילות נהנים מחופש, לגבי מתי ולמי להשכיר את הנכס שלהם. שליטה ישירה זו, תוך ניצול שירותיו של סוכן השכרה, פירושה שהם יכולים ליהנות מזמן וילה אישי או לבצע עבודות תחזוקה.

 הווילות הטובות ביותר משדרות דרמה, פנטזיה ושאיפה כאשר כל אלמנט של העיצוב, המתקנים והארכיטקטורה יוצרים שהות חלומית. מיצירות מופת עכשוויות אופנתיות עם הגדרות מעודנות לצד הצוק ועד בתים נפלאים בסגנון מסורתי עם נופים של החוף, שלא לדבר על נווה מדבר רגוע, יש וילה יוקרתית שפונה לכולם. מהעיצוב ועד לריהוט, וילות יוקרה מעוררות את הדמיון.

 יוקרה עבור בני דור המילניום, כמו גם מדור X, דור Y ומעלה, אנשים מטיילים היטב, הכל עניין של חוויות; יצירת זיכרונות מיוחדים במינם במקום פשוט להעניק אסתטיקה או חיבה אקסטרווגנטית. כמובן שהשהות המובילות עדיין מרוהטות בפאר, ומאובזרות להפליא, אולם הן גם הופכות לחלק מהחוויה. בריכות אינסוף, בתי קולנוע פרטיים, טרקלינים באוויר הפתוח ואוכל, כמו גם פעילויות נהדרות, משתלבים לטיול בלתי נשכח. עיין במאמר הראיון שלנו עם מר אירוח של פוקט, ביל בר

 נט מדברת על שוק הנסיעות היוקרתי של תאילנד.

םירמיצ לתב ביבא

 הימים שבהם חוויות חותכות עוגיות מקובלות על מטיילי יוקרה הולכים ונעלמים במהירות. היופי בשהות חווייתית בוילה יוקרתית הוא שהחופשה שלכם מותאמת אישית. במהלך הטיול שלך, שירותי חווית משרת אישי ואורח משלך מתאימים את החופשה שלך כך שתוכל להפיק את המרב מהזמן שלך. חיפוש אחר מסעדות, בידור, פעילויות ואטרקציות, כמו גם להיות בהישג יד כדי לוודא שאתה יכול להתמקד אך ורק במנוחה בוילה שלך באמת עושה הבדל גדול. בינתיים, צוות מסור, כולל שף פרטי היוצר תפריט מותאם אישית, מבטיח את האולטימטיבי בחופשות יוקרתיות.

 תעשיית האירוח בדרגת חמישה כוכבים נאלצה להפוך להרבה יותר ניואנסים באיכות השירות שלה, מכיוון שמטיילים מצפים לאינטראקציות אישיות יותר. סגנון זה מושפע מרמת ההיענות הטבעית והאינטואיטיבית האפשרית עם השכרת וילה. לא מתייחסים אליך כחלק מקבוצה גדולה יותר ובמקום זאת זוכים ליחס אישי בצורה מנומסת וידידותית, בעוד שאוהבים ולא אוהבים שלך.

 לכל וילה שמתאימה לשוק היוקרה יש דבר אחד במשותף והוא אישיות גדולה. התפיסה הזו של הצגת נרטיב הסתננה להיבטים רבים של תעשיית האירוח, עם מסעדות ואפילו ברים שזורמים אלמנטים של תיאטרון וסיפורים לתוך התפריטים והאווירה שלהם. חלק מהווילות נוצרות כדי להיות נועזות, נועזות ויצירתיות מבחינה אמנותית, אחרות הן גחמניות ורומנטיות או מגניבות ומגניבות. מאידיליה מסתתרת ועד לפנטזיית חוף, לכל אחד יש אופי משלו.

 וילות נופש יוקרתיות מאוצרות, ביתיות ומציעות תכונות ייחודיות המהדהדות לאורחים המחפשים היכרות ושוני

 מה שבולט לחלוטין כשאתה מזמין חופשה עם בית נופש משלך הוא שהכל מהסגנון ועד לנגיעות קטנות מעוצב בקפידה. זמן ותשומת לב נכנסים לכל היבט של חווית הווילה, ומחבקים אלמנטים שנבחרו ביד שגורמים לך להרגיש נינוח ונינוח בכל חלל. בתוך האירוח, יש דחף גדול יותר מאי פעם ליצור את התחושה האצורה הזו כך שהאורחים ירגישו מיוחדים ויעריכו את המחשבה, האהבה והיצירתיות שהוזרמו בנכס.

 עבור קבוצות של חברים ומשפחות, שהות במלון יכולה להיות בעייתית, החל מיצירת חדרים קרובים זה לזה ועד יצירת דינמיקה טובה והלוגיסטיקה של מציאת מקום ליהנות מארוחות יחד. רעיון בית הנופש אינו חדש, אבל הקשר בין חופשות קבוצתיות לוילות יוקרתיות פורח כאשר הנופשים מכירים בערך של מקום משלהם עם מתקנים מרהיבים המעוררים השראה ברגעים משותפים ומאפשרים גם פרטיות. מושך גם את הבריכה לעצמך ולשבת לחוויות אוכל בוילה במקום לצאת למסעדה או למסעדה במלון.

 מה שהרבה נופשים רוצים הוא להרגיש שמחים מספיק כדי להירגע בתוך סביבה ביתית ומציעה נוחות נינוחה שמרגישה מוכרת. עם זאת, בעוד שחלק מהשכרות עשויות לשאוף להיות בית מוכר הרחק מהבית, שוק הווילות היוקרתיות חוגג את המאפיינים הייחודיים הללו שהופכים את השהות המדהימה ביותר בעולם לשונה. אזור מגורים, אוכל וטרקלין בעל חלל פתוח עם קירות זכוכית המשקיפים על בריכת אינסוף לים הכחול שמעבר לו יכול להיות שונה באופן עוצר נשימה. טרקלינים שקועים חיצוניים; ג'קוזי עם נוף על פני אוקיינוס ​​של איי גן עדן; ארוחת ערב אינטימית לאור נרות וחווית סעודה באוויר הפתוח שהוכנה על ידי השף הפרטי שלכם; vive la différence.

 מלכתחילה, אתם בורחים מדברים כמו אורחי המלון הקולניים, חולקים את בריכת השחייה עם מאות אנשים, עומדים בתור מעבר למזנון, וקריאות ההשכמה המוקדמות של עוזרות הבית. במילים אחרות, בוילה אתם זוכים ליהנות מהפרטיות והנוחות המגיעות לכם בחופשה.

 רמת אבטחה גבוהה - וילות יוקרה רבות ממוקמות באחוזות פרטיות. המשמעות היא שרמת הבטיחות/הגנה שהם מציעים גבוהה ביותר.

 מרחב נוסף - אם אתם מטיילים כמשפחה או קבוצה גדולה, וילה תיתן לכם את ההזדמנות להירגע באזורים משותפים רבים ושונים (כלומר טרסות חיצוניות יפות או חללים לסעודה באוויר הפתוח) ובמקביל גם תעניק לכם מספיק מקום להתענג על משהו אישי/פרטי במרחק רגעים מכולם.

 מתקנים - וילות פרטיות מגיעות עם מגוון רחב של שירותים, החל מנוחות יומיומית (כלומר מטבחים מאובזרים, מתקני כביסה וגישה לאינטרנט אלחוטי) ועד למותרות (כלומר בריכות עם שפת אינסוף, קולנוע ביתי, חדרי בידור וכו').

 חופש - אתה בא והולך כרצונך מבלי להקפיד על זמני האוכל המתוכננים או לעמוד בתקנות המלון (כלומר לגבי רמות הרעש). אם בא לכם לערוך מסיבה רועשת או לעשות כמה סיבובים בבריכת השחייה הפרטית המחוממת שלכם בחצות, פשוט לכו על זה.

 חוויה מקומית אותנטית - מלבד היותן מעוצבות בטוב טעם ומעוטרות בפרטים מסוגננים, שנבחרו בקפידה המסייעים להשרות תחושה ביתית, וילות יוקרה מעוצבות גם בקפידה כך שהן משתלבות בצורה חלקה עם הסביבה הסובבת תוך אימוץ אלמנטים רבים של אדריכלות קיקלדית מסורתית, ומעניקות לאורחים. חוויה מיקונית טובה בהרבה מכל חדר מלון נתון.

  כברירת מחדל, וילות פרטיות מבטיחות פרטיות טובה יותר ושהייה שלווה יותר. אם התבודדות רומנטית בראשכם, אז בחרו בווילה נפרדת שיש לה גם קצת אדמה סביבה כך שתהיו רחוקים מספיק ממוזיקה רועשת או שכנים, ותהיה לכם קצת מרחק מעיניים סקרניות. אזורים כמו Aleomandra, Agrari ו-Agios Ioannis הם אפשרויות טובות לשקול.

 עונת השיא שבה אתרי הנופש הסמוכים מלאים בתיירים, או לחילופין למצוא אביזר סגורerty (או אחד שנמצא באחוזה פרטית).

 בתי נופש בפאתי עיירות גדולות עם גישה נוחה לחיי לילה וחנויות (אם אתם רוצים לטייל בלי רכב/אמצעי תחבורה וגם להבטיח התבודדות ופרטיות).

הליו

 יציאה לחופשה כמשפחה פירושה לא רק לבלות קצת זמן איכות ביחד, אלא גם להיות מספיק מקום כדי שאף אחד לא ידרוך אחד על האצבעות מיום ללילה. לכן, חשוב שבווילה יהיו:

 פעילויות חוצות לרצות את כולם. אם, למשל, אתם אוהבים ספורט ימי, מומלץ לבחור וילה שנמצאת במרחק של כמה מטרים מהים (מי שעוסק בגלישת רוח יראה שהחלק הדרומי מאוד מזמין), כמו וילה קנדי. נהנים מטיולים? וילה מוסתרת היטב בהרים או גבעות, כמו וילה תיאה, תהיה אופציה הרבה יותר טובה.

 קרבה למתקנים (כלומר סופרמרקטים, מועדונים, מסעדות, חופים ותחנות אוטובוס). כל אלה צריכים להיות, לפחות, הליכה נעימה מהווילה שלכם.

 אם יש ביניכם אדם עם מוגבלות פיזית, יש חשיבות עליונה לשכור נכס שנועד לטפל בצרכים כאלה. מיותר לציין שבחירת וילה הממוקמת על ראש גבעה או כזו שחלקה הפנימי עמוס במדרגות אינה מתאימה לאדם המשתמש בכיסא גלגלים. הפעם היחידה שבה זה בסדר לשכור וילה בראש גבעה היא כאשר יש לך רכב או מתכננים לשכור אחת. חדר רחצה/שירותים בקומה התחתונה גם יהיה שימושי. ל-Kinglike יש מבחר של וילות מעוצבות במיוחד עבור אנשים עם מוגבלות בניידות.

 נסיעה עם היאכטה שלך היא דרך מצוינת לבקר בהמון איים וערי חוף. אתה יכול להטיל עוגן בכל מקום שתרצה ולתת לעצמך את ההזדמנות לחקור מפרצונים ואדמות מבודדות שמעטים מאוד נכנסו פנימה, ולצלול במים רחוקים מהישג ידם של רוב התיירים והנופשים.

 עבור הפעמים שבהן תרצו לנוח קצת הרחק מהיאכטה שלכם, ולהשתמש בה לדילוג על איים (כלומר להפליג לאי דלוס, פארוס, נקסוס ואפילו סנטוריני), תמצאו וילות עילית באורנוס; חוף ידידותי למשפחות המשמש גם כמעגן יוצא דופן לאניות!

 מיקום - למרות שאתה לא יכול לטעות כשאתה שוכר נכס נופש אקסקלוסיבי ב-, חשוב על סוג ההפסקה שאתה מחפש. האם אתה רוצה לבלות את זמנך בריקוד כל הלילה במועדוני חוף מפורסמים או שופינג בבוטיקים של מעצבים? העיר תהיה ממש בסמטה שלך. רוצים רגיעה מוחלטת ומנוחה הרחק מההמונים? אזורים כמו Panormos, Ftelia ו-Agios Sostis הם בחירה טובה.

Post a Comment

1 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !